بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۷۳۲
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: در سال ۱۴۰۳ بیش از ۷۲ هزارنفر تحت عنوان ماده ۲۸ استخدام خواهند شد.
چهارشنبه ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۳

به گزراش بازارکار علی فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با  خبرگزاری دانشجو _ فاطمه قدیری در رابطه با مهم‌ترین چالش‌های آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۲ اظهار داشت: بزرگترین چالشی که ما در سال ۱۴۰۲ داشتیم و با آن دست و پنجه نرم کردیم و بسیار چالش جدی و سختی بود، کمبود معلم بود.

وی افزود: ما سال تحصیلی را با کمبود بیش از ۲۰۰ هزار معلم شروع کردیم. اما با حمایت دولت و سازمان برنامه و بودجه و خیلی دیگر از عزیزان در دولت و مجلس توانستیم این سال را به نحوی اداره کنیم تا مدارس با قدرت فعالیتشان را شروع کنند.

فرهادی در ادامه گفت: سال ۱۴۰۳ یکی از تاریخی‌ترین سال‌های جذب نیرو برای آموزش و پرورش خواهد بود. بیش از ۷۲ هزارنفر تحت عنوان ماده ۲۸ استخدام خواهند شد و بیش از ۲۸ هزارنفر آموزگار، ۲۴ هزار دبیر و حدود ۲۰ هزارنفر مربی امور تربیتی و مشاور، و همچنین حدود ۳۷ هزار نفر دانشجو معلم جدید خواهیم داشت.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در رابطه با افزایش سن برای ورود به دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی سن ورود به دانشگاه فرهنگیان را مشخص کرده است و برای ورود به دانشگاه همان مصوبه مد نظر است. برای استخدام از طریق ماده ۲۸ نیز قانون‌گذار سنی را مشخص کرده است و مبنای ما همان است.

 

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر