بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۷۴۵
رئیس شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر آمادگی شهر در پذیرایی از مسافران نوروزی، گفت: امروز شهر قم مقصد بسیاری از گردشگران مذهبی و سلامت است و مدیریت شهری آمادگی همکاری برای افزایش هتل و اقامتگاه را دارد.
پنجشنبه ۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۳

به گزارش بازار کار، محسن محرری روز پنجشنبه در بازدید از نوروزی از ستاد تسهیلات زائرین شهرداری و ستاد زائرین گردشگری، به ارائه خدمات مطلوب به زائران تأکید کرد و افزود: شهر در آمادگی کامل برای پذیرایی از مسافران نوروزی است.

وی ادامه داد: شهر قم مقصد سفر بسیاری از مسافران نوروزی بوده و نیاز است زیرساخت‌های لازم برای پذیرایی از این مسافران و افزایش ماندگاری مسافران با نگاهی ملی و بین‌المللی تأمین شود.

محرری در ادامه خواستار ارائه تسهیلات لازم به سرمایه‌گذاران شد و تاکید کرد: امروز نیاز شهر قم به هتل و اقامتگاه به‌شدت احساس شده و نیاز است تسهیلات لازم برای تشویق سرمایه‌گذاران ارائه شود.

وی فرصت‌های گردشگری در قم را موردتوجه قرارداد و گفت: گردشگری مذهبی و گردشگری سلامت دو فرصت بی‌نظیر برای شهر قم است که نیاز است شرایط استفاده از این دو فرصت فراهم شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم در پایان تأکید کرد: مدیریت شهری آمادگی افزایش مشوق‌های لازم برای توسعه سرمایه‌گذاری جهت افزایش واحدهای اقامتی در قم را دارد.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر