بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۷۷۶
رئیس اتحادیه تعمیرکاران اتومبیل شهرستان رشت گفت: در شهرستان رشت بیش از ۲۲۰۰ واحد صنفی مکانیکی، صافکاری، آهنگری و کارواش دارای پروانه کسب فعالیت دارند.
يکشنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰

امیر حق بیان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از ورودی جنوبی شهر رشت تا خروجی این شهر در شمال تا نزدیکی خمام، از سمت شرق تا کوچصفهان و در غرب تا پسیخان، وجود مجتمع های بزرگ تعمیرگاهی خودرو، رشت را به عنوان یک شهر تعمیرگاهی بزرگ معرفی می‌کند.، اظهارکرد: تعمیرگاه‌های اتومبیل قلب تپنده هر شهری هستند و در این بین تعمیرگاه‌های معتمد در بین مردم محبوب‌ترند

وی افزود: در شهرستان رشت بیش از ۲۲۰۰ واحد صنفی مکانیکی، صافکاری، آهنگری و کارواش دارای پروانه کسب فعالیت دارند.

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو در خصوص نحوه نرخ گذاری در واحدهای کارواش گفت: قیمت گذاری در واحدهای کارواش به علت اینکه این رسته شغلی در اولویت ۳ قرار دارد، در هیئت نظارت استان انجام نمی‌شود.

وی افزود: اما با تنظیم قیمت متعارف از طرف اتحادیه، اعضای صنفی ملزم به رعایت آن هستند و همچنین باید نرخ متعارف مصوب اتحادیه را در محل کار خود و در معرض دید مردم نصب کنند.

وی همچنین از حدود ۵۶۰ شکایت مردمی از واحدهای تعمیرگاهی در سال گذشته خبر داد و افزود: با تشکیل کمیسیون ۵ نفره شکایات اتحادیه، جلسات بسیاری با شکات و واحدهای صنفی برگزار شد که نتیجه آنها، حل و فصل بیش از ۴۳۰ شکایت، و رضایت شاکیان بوده است.

حق بیان همچنین به برگزاری دوره‌های آموزشی و تخصصی توسط اتحادیه،  اشاره و تصریح کرد:  اهمیت این دوره‌های آموزشی حین کار، زمانی مشخص می‌شود که افراد متخصص و ماهر که با علم روز آشنا می‌شوند،  می‌توانند در رفع عیوب خودروها با شایستگی عمل نموده و از وارد شدن هزینه‌های مازاد به مردم جلوگیری کنند.

 

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر