بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۷۷۷
مدیرکل نوسازی مدارس استان قم، از کسب مقام نخست کشوری توسط این استان در خصوص مجوز ساخت فضای تجاری با هدف خودکفایی مدارس خبر داد.
يکشنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹

احمدرضا اجتهادی روز دوشنبه ۶ فروردین در گفت و گو با خبرنگاربازارکار، با اشاره به دستاوردهای این اداره کل افزود: اخذ مجوز ساخت فضای تجاری برای مدارس و نصب سامانه‌های تولید برق از انرژی خورشیدی نیز، با هدف خودکفایی فضاهای آموزشی انجام شد.

وی همچنین به انتخاب این اداره کل به عنوان دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی (ره) برای دومین سال پیاپی اشاره کرد و کسب رتبه «عالی و شایسته تقدیر» توسط سازمان نوسازی مدارس کشور را از دیگر موفقیت های سال گذشته عنوان کرد.

وی سال گذشته را سالی بی نظیر در این حوزه عنوان کرد و گفت: پیگیری سیاست راهبردی عدالت محوری در نوسازی مدارس، توجه به نقاط کمتربرخوردار، ساخت و تحویل ۲۴۰ کلاس درس به آینده سازان، برگزاری باشکوه جشن های متعدد و کلنگ زنی فضاهای جدید آموزشی و پرورشی را نیز می توان از دیگر اقدامات ویژه اداره کل نوسازی برشمرد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس قم در پایان ابراز امیدواری کرد تا با همیاری و تعامل بیشتر فعالان این عرصه در سایه شعار راهبردی «جهش تولید با مشارکت مردم»، گام های بلندتری در سال ۱۴۰۳ و در مسیر تحقق مطالبات رهبر حکیم انقلاب اسلامی و پیگیری بیشتر مردمی سازی نهضت مدرسه سازی برداشته شود.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر