بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۹۲۱
استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به شعار سال امسال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردمی، گفت: تحقق شعار امسال و مطالبات رهبری و رئیس جمهوری نیازمند نگاه تحولی و حرکت جهادی است.
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶

تحقق شعار سال نیازمند نگاه تحولی و حرکت جهادی است

به گزارش بازار کار، مالک رحمتی، استاندار آذربایجان‌شرقی، روز جمعه، ۱۰ فروردین‌ماه، پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز،  با اشاره به شعار سال امسال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردمی، گفت: تحقق شعار امسال نیازمند نگاه تحولی و حرکت جهادی است. 

وی افزود: مردم و مسئولان باید در سال جدید نگاه تحولی و جهشی به حوزه‌های مختلف به ویژه اقتصادی داشته و از نگاه عادی به این امور خودداری کنند.

رحمتی، با تاکید بر اینکه صرف داشتن نگاه تحولی و تغییر تفکر و نگرش در این زمینه کفایت نمی‌کند، اظهار کرد: برای رسیدن به این هدف نیاز به حرکت‌های جهادی و شبانه‌روزی است. اگر مردم، نگاه تحولی و حرکت‌های جهادی مسئولان را ببینند آنها نیز در این مسیر گام برمی‌دارند.

استاندار آذربایجان‌شرقی، ادامه داد: برای تحقق این موضوع، مسئولان باید موانع پیش روی مردم را بردارند چراکه در زمان کنونی بخش خصوصی و فعالان اقتصادی با موانع متعددی مواجه هستند.

وی با اشاره به اینکه اطاله امور در سازمان‌ها و دستگاه‌های اداری از عوامل خستگی و پشیمانی مردم برای انجام کار اقتصادی است، یادآور شد: برای تحقق شعار امسال باید موانع حضور مردم در فعالیت اقتصادی و اطاله در این امور برطرف شود.

رحمتی، با اشاره به اعتماد و اعتقاد بر حضور مردمی برای تحقق شعار امسال، گفت: با توجه به تکلیف شرعی و قانونی برای تحقق شعار امسال و مطالبات رهبری، مردم باید به صورت جدی به این امور ورود کنند.

وی با بیان اینکه اقتصاد چین از خانه‌ها شکوفا شد، افزود: در کشور ما نیز برای تحقق شعار امسال باید هر خانه به یک کارگاه و کارخانه تبدیل شود، رشد اقتصادی کشور باید از خانه‌ها شروع شود.

استاندار آذربایجان‌شرقی، انجام کار فرهنگی را از دیگر اقدامات ضروری برای رفع موانع حضور مردمی اعلام کرد و گفت: در این راستا باید اصحاب رسانه و جامعه روحانیت و افرادی که تریبون در اختیار دارند، نسبت به فرهنگ سازی در مقوله اقتصاد تلاش کنند.

رحمتی، با تاکید بر اینکه باید تولید، کار، ثروت و سرمایه‌گذاری و کارآفرینی باید به ارزش در جامعه تبدیل شود، ادامه داد: جامعه دانشگاهی ما به دنبال کار اداری کارمندی هستند و این موضوع فعالیت و رشد اقتصادی کشور را با چالش مواجه کرده است.

استاندار آذربایجان‌شرقی عدم استفاده از توان مردم و بخش خصوصی در عرصه اقتصادی را بزرگترین آسیب کشور دانست و گفت: در سال جهش تولید با مشارکت مردمی باید از این ظرفیت میلیونی مردم برای رونق و رشد اقتصادی کشور استفاده کرد.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر