بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۱۳۷۶
پزشک داروساز با مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین، حمایت مادی و معنوی از ۱۰۲ فرزند یتیم را برعهده گرفت.
شنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸

به گزارش بازارکار از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، بی‎ هیچ تردیدی می‌گوید که فرزندان معنویش، ۱۰۲ کودکی که از آن‎ها حمایت می‌کند، خود روزی خود را می‌رسانند. مهسا انصاری، پزشک داروسازی که مادر معنوی آنهاست، بارها و بارها، از تاثیر مثبت حمایت خالصانه‌اش در زندگی شخصی دیده است. تاثیر مثبتی که حلقه اتصال آن را کمیته امداد می‌داند.
 صدای آرامش‎بخشی دارد و شمرده صحبت می‏کند. خودش که می‎گوید، این آرامش را وام‎دار بچه‎هایش است، حمایت از ۱۰۲ کودک یتیم که روزی به دلش افتاد از آن‎ها حمایت کند. برای این بخشش هم این خانم پزشک داروساز ما، مهسا انصاری، بیشتر از آنچه که باید نصیبش شد، حرفی که خودش می‏زند، تاثیر کمک خالصانه‎اش بیشتر از توقع‎اش بود.
حمایت از ۲ کودک تا ۱۰۲ کودک
 حدود ۱۰ سال قبل، مهسا انصاری، ۳۶ سال سن داشت. او به یاد دارد، یک شب از شب‎های ماه رمضان را که به همراه خانواده‎اش، به همراه دو دخترش، به نمایشگاهی سر زده بود. او از میان غرفه‎ها رد می‎شد، گاهی روبه‌روی غرفه‌ای توفق می‌کرد و بعد عبور می‎کرد و می‎رفت. یک غرفه اما توجهش را در بین غرفه‌های دیگر، به خود جلب کرد. یک غرفه ساده، که تنها با یک میز و یک تابلوی کوچک تزئین شده بود. مهسا به جلو رفت و با کارمندان اداره اکرام کمیته امداد آشنا شد، جایی که لیستی بلند و بالا از ایتام، تهیه کرده بودند. این خانم پزشک داروساز می‌گوید که همان ابتدای کار، دو کودک را به حمایت قبول کرد و شد مادر معنوی ایتام.
انصاری، تعریف می‎کند که در ۱۰ سال گذشته، بارها و بارها، با مشکلات ریز و درشتی مواجه شده است، نیت و نذر خیری داشته و یا این که نه، دلش خواسته است، چتر حمایتی‎اش را گسترده‎‏تر کند و سریع به اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) مراجعه کرده و فرزندی به فرزندانش، افزوده است. حالا او به جز دو دختر خودش که مادری‏ می‎کند برایشان، ۱۰۲ فرزند معنوی دیگر هم دارد.
 از او می‌پرسیم که چه شد، حامی این همه فرزند شد؟ ناخوادآگاه آه می‎کشد و صدایش آرام می‌شود و جواب می‎دهد: «آن روزهای اول که شرایط مالی خوبی نداشتم، خیلی دلی حمایتم را شروع کردم، بعد اما اتفاقات جالبی افتاد. تعداد بچه‌ها بیشتر شد و حمایت‌ها قوی‌تر، اما از نظر مالی، فشاری بر من نیامد. انگار که هر چه کمک می‌کردم، چیزی از حساب من کم نمی‌شد و حتی بیشتر و بیشتر هم می‏‌شد. من این سخن خداوند را لمس کردم و در زندگی شخصی دیدم، این که هر کسی به دیگری کمک کند، روزی او را بیشتر می‌کنیم.»

ارسال نظرات