
تازه ها

شرکت گرایش تازه کیش برای تکمیل منابع انسانی خود در سه عنوان شغلی؛ کارشناس حقوقی – آقا، کارشناس محصول، کارشناس منابع انسانی – خانم دعوت به همکاری میکند.
کارشناس حقوقی – آقا
روز و ساعت کاری:
شنبه تا چهارشنبه ۸ الی۱۶ – پنجشنبهها ۹ الی ۱۳
مزایا و تسهیلات:
بیمه درمان تکمیلی -پزشک سازمانی -صبحانه -بستهها و هدایای مناسبتی
- ۳سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه
- کارشناسی حقوق
شرح وظایف و مسئولیتها:
- مسلط به کلیه امور حقوقی مربوط به ثبت شرکت و مالکیت فکری، ثبت علامت و اختراع و طرح صنعتی
- توانا در تهیه متن قراردادهای شرکت یا سازمان و نظارت بر روند عقد آنها
- فعال در جمع آوری اطلاعات لازم و استفاده از آنها برای دفاع از سازمان یا شرکت مربوطه در محاکم قضایی
- آگاه به رسیدگی به شکایات و دعاوی حقوقی و اداری
- دقیق در جمع آوری، بررسی و تنظیم اطلاعات لازم برای تهیه قوانین، اساسنامهها و …
- مجرب در مسلط به انجام کلیه کارهای مربوط به تغییرات در ساختار، انحلال شرکتها و …
مهارتهای مورد نیاز:
- آگاه به حوزه مالکیت فکری
- توانمند در برقراری ارتباط مناسب و فن بیان قوی
- مسلط به اصول قراردادنویسی، لایحه نویسی و دادخواست
- مسلط به اصول مکاتبات اداری و رسمی
- توانا در کار با سامانههای دولتی (سامانه ثنا، سامانه ثبت شرکت، سامانه مالکیت معنوی و…)
- آشنا با تنظیم لایحه و مسلط به سامانه عدل ایران
- مسلط به قوانین خاص و حقوقی
- فعال در ثبت صورت جلسات در اداره ثبت شرکتها
- لازم به ذکر است که استخدام وکیل و کار آموز وکالت امکان پذیر نیست.
شرایط احراز شغل:
سن: 23 – ۳۳ سال
جنسیت: فقط آقا
تحصیلات:
کارشناسی|حقوق
نرمافزارها:
Microsoft Word متوسط
Microsoft PowerPoint متوسط
Microsoft Outlook متوسط
Microsoft Excel متوسط
علاقهمندان میتوانند رزومه خود را به همراه درج عنوان شغلی مورد نظر در قسمت عنوان ایمیل به آدرس sheida.kowsar@gssint.com ارسال کنند و از طریق شماره تماس ۴۲۸۲۵۲۶۱ – ۰۲۱ در ارتباط باشند.
کارشناس محصول
روز و ساعت کاری:
شنبه تا چهارشنبه ۸ الی۱۶ – پنجشنبهها ۹ الی ۱۳
مزایا و تسهیلات:
بیمه درمان تکمیلی -پزشک سازمانی -صبحانه -بستهها و هدایای مناسبتی
- ۵ سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه
- کارشناسی مهندسی صنایع یا کامپیوتر / فناوری اطلاعات
شرح وظایف و مسئولیتها:
- توانمند در تعریف و اجرای استراتژی محصول و نقشه راه (Product Roadmap).
- فعال در همکاری با تیمهای مهندسی، طراحی، بازاریابی و فروش برای توسعه محصول.
- مسلط به تحلیل بازار، رقبا و نیازهای کاربران برای شناسایی فرصتهای جدید.
- دارای تجربه در مدیریت چرخه عمر محصول از ایده پردازی تا اجرا و بهینه سازی.
- همراه در تعامل با ذینفعان گوناگون جهت جمع آوری نیازمندیها، تحلیل و اولویت بندی جهت اجرا.
مهارتهای مورد نیاز:
- آشنایی با مفاهیم Scrum و Agile وفرآیندهای توسعه محصول.
- توانایی تحلیل و استفاده از ابزارهایی مانند Visual Paradigm و مستند نگاری.
- آگاه به مهارت ارتباطی و ارائه قوی.
- مسلط درکار با Jira و ابزارهای مشابه.
- دارای مهارت عالی در حل مسئله، تفکر استراتژیک و رهبری تیمهای چند تخصصی.
- لازم به ذکر است که تجربه کار در کسبوکار بانکی و پرداخت مزیت محسوب میشود.
شرایط احراز شغل:
سن: 30 – ۴۰ سال
جنسیت: تفاوتی ندارد
خدمت سربازی: اتمام خدمت سربازی و یا معافیت از آن الزامی است
تحصیلات:
کارشناسی|مهندسی صنایع
کارشناسی|کامپیوتر / فناوری اطلاعات
نرمافزارها:
Visual Paradigm متوسط
Jira متوسط
علاقهمندان میتوانند رزومه خود را به همراه درج عنوان شغلی مورد نظر در قسمت عنوان ایمیل به آدرس sheida.kowsar@gssint.com ارسال کنند و از طریق شماره تماس ۴۲۸۲۵۲۶۱ – ۰۲۱ در ارتباط باشند.
کارشناس منابع انسانی – خانم
روز و ساعت کاری:
شنبه تا چهارشنبه ۸ الی۱۶ – پنجشنبهها ۹ الی ۱۳
مزایا و تسهیلات:
بیمه درمان تکمیلی -پزشک سازمانی -صبحانه -بستهها و هدایای مناسبتی
- ۳ سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه
- کارشناسی مدیریت / بازرگانی / کسب و کار
شرح وظایف و مسئولیتها:
- آشنا به انجام امور مربوط به جذب و استخدام و تکمیل مدارک افراد جدیدالاستخدام، امور تسویه و ترک کار
- دارای تجربه در انجام امور مربوط به تمدید قرارداد یا بستن قرارداد با نیروهای جدیدالاستخدام
- مسلط به تهیه دستورالعملها و فرایندهای مربوطه
- آشنا به مدیریت نرم افزار ورود و خروج دنیای پردازش و پاسخگویی به سوالات پرسنل درخصوص کارکرد
- توانمند در بررسی کارکردها و بستن کارکرد در پایان هر ماه
- فعال در انجام امور مربوط به بیمه تکمیلی شامل استعلام نرخ از بیمه گران، تهیه لیستهای مورد نیاز، بستن قرارداد و پیگیری امور درمانی پرسنل
- دارای تجربه در تهیه و تنظیم گزارشات مورد نیاز
- متعهد به بروزرسانی گزارشات پرسنلی
- توانمند در تنظیم نامههای مورد نیاز مدیران و پرسنل
- همکار و هماهنگ با سایر واحدها در انجام امور مشترک
- پشتیبان و همراه با همکاران داخل واحد
- همکاری در برنامههای نگهداشت کارکنان
- توانمند در برنامههای توسعهای، رفاهی و انگیزشی
- بررسی و حل تعارضات همکاران در موضوعات مختلف منابع انسانی
- آشنا با تدوین و طراحی فرایندهای مربوط به کارراهه شغلی و جانشین پروری
مهارتهای مورد نیاز:
- آشنایی با انواع قرارداد پرسنلی و امور کارگزینی
- آشنایی با نرم افزار ورود و خروج دنیای پردازش و بستن کارکردها
- آشنایی با امور مربوط به بیمه تکمیلی
- آشنایی با قوانین کار و تامین اجتماعی
- تسلط به فرآیند جذب و استخدام
- تسلط به فرآیندهای توسعهای منابع انسانی و مدلهای بلوغ منابع انسانی
- توانمند در پیگیری امور تا حصول نتیجه
- دارای اخلاق حرفه ای و مهارت کار تیمی
- دارای مهارت حل مسئله، تفکر تحلیلی و انتقادی
- منضبط، پرتلاش و پرانرژی
- مسئولیت پذیر
- توانایی مدیریت زمان
- لازم به ذکر است که داشتن سابقه کار در شرکتهای فناوری اطلاعات و بانکداری مزیت محسوب میشود
شرایط احراز شغل:
سن: 25 – ۴۰ سال
جنسیت: فقط خانم
تحصیلات:
کارشناسی|مدیریت / بازرگانی / کسب و کار
زبان: انگلیسی متوسط
نرمافزارها:
Microsoft Word متوسط
Microsoft Excel متوسط
علاقهمندان میتوانند رزومه خود را به همراه درج عنوان شغلی مورد نظر در قسمت عنوان ایمیل به آدرس sheida.kowsar@gssint.com ارسال کنند و از طریق شماره تماس ۴۲۸۲۵۲۶۱ – ۰۲۱ در ارتباط باشند.
ارسال نظرات