ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آرشیو

بیانیه هیات مدیره تامین اجتماعی به مناسبت هفته تامین اجتماعی

بیانیه هیات مدیره تامین اجتماعی به مناسبت هفته تامین اجتماعی

هیات‌ مدیره سازمان تأمین اجتماعی تاکید کرد: بیش از گذشته تلاش می‌کنیم تا در جهت حفاظت و پاسداری از نظام تأمین‌اجتماعی -که محور اصلی تحقق عدالت اجتماعی، بازتوزیع درآمدها و النهایه حمایت از اقشار ضعیف و نیروهای مولد جامعه است-، گام برداریم.

جزئیات آماری و زمان‌بندی آزمون سراسری سال ۱۴۰۳

جزئیات آماری و زمان‌بندی آزمون سراسری سال ۱۴۰۳

نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برای داوطلبان گروه‌های پنج‌گانه آزمایشی و داوطلبان دانشگاه فرهنگیان با حضور یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب در اردیبهشت‌ و نوبت دوم آزمون با حضور ۹۸۴ هزار و ۲۱۴ نفر در تیر برگزار شد.

دومین همایش روز جمعیت نیرو‌های مسلح برگزار شد

دومین همایش روز جمعیت نیرو‌های مسلح برگزار شد

دومین همایش روز جمعیت نیرو‌های مسلح با حضور امیر سرتیپ خلبان «نصیرزاده» و جمعی از مقامات عالی‌رتبه نظامی برگزار شد. به گزارش بازارکار از دفاع‌پرس، دومین همایش روز جمعیت نیرو‌های مسلح در ستاد کل نیرو‌های مسلح با حضور امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و جمعی از فرماندهان ارشد نیرو‌های مسلح برگزار شد.

جزئیات دستگیری پاکستانی‌هایی که در ایران گروگان‌گیری می‌کردند

جزئیات دستگیری پاکستانی‌هایی که در ایران گروگان‌گیری می‌کردند

۴ شرور پاکستانی به بهانه کار، کارگران افغان را در تهران ربوده و از خانواده‌های آنها دلار اخاذی می‌کردند. هرچند آنها با این ترفند موفق شدند از خانواده چندین مهاجر اخاذی کنند اما فرار یکی از گروگان‌ها دست آنها را رو کرد و در شرایطی که کارگر دیگری را به گروگان گرفته بودند دستگیر شدند.

لزوم کاربردی شدن هنر

لزوم کاربردی شدن هنر "خوشنویسی"؛ هنر با نگاه کارآفرینی و کاربردی توسعه پیدا می کند

عضو شورای عالی و مسئول کمیسیون اقتصادی انجمن خوشنویسان ایران در گفتگو با بازارکار اظهار کرد:هنر تا در ظرف کارآفرینی ریخته نشود، جنبه اقتصادی نخواهد گرفت و استفاده از آن صرفا محدود به نگاه سنتی خواهد شد. نگاه سنتی یعنی همان نگهداشت آثار فاخر هنری در منازل مردم.در صورتی که با توجه به اینکه یکی از اضلاع مثلث بقای یک محصول کاربردی بودن آن است، مادامی که آثار هنری جنبه کاربردی بغیر از ارضاحی روحی برای شخص خریدار پیدا نکند صرفا جمعیت متقاضی معدودی را خواهد داشت. لذا تلاش و برنامه انجمن خوشنویسان ایران باید به سمتی برود که آثار خوشنویسی تجاری سازی شده و در مسیر نوآوری تدریجی یا چشمگیر و یا حتی بنیادی قرار گیرد دکتر مجتبی ابراهیمی روهنجان عضو شورای عالی انجمن خوشنویسان ایران با بیان اینکه هنر خوشنویسی لحظات ناب عرفانی خلق می‌کند، گفت: هنر به زندگی معنا می‌دهد و سرچشمه ذات اقدس الهی است به‌ویژه هنرهای عرفانی که ما به‌وسیله آن سعی می‌کنیم حس خوب را انتقال دهیم.

«اتقان»؛ جشنواره‌ای فرهنگی هنری با محوریت فرهنگ کار

«اتقان»؛ جشنواره‌ای فرهنگی هنری با محوریت فرهنگ کار

«اتقان» جشنواره‌ای فرهنگی هنری با محوریت فرهنگ کار است که با همکاری وزارت رفاه، کار و تعاون اجتماعی و حوزه هنری و به دبیری محمدرضا باقری در حال برگزاری است، استقبال هنرمندان و اهالی فرهنگ از این جشنواره به میزانی خوب بوده که مسئولان برگزاری این رویداد، مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به «اتقان» را تا شنبه ۲۰ مرداد تمدید کرده‌اند.

موفقیت 98 درصدی؛  طرح‌ اعطای تسهیلات خدمت وظیفه در ماندگاری و اثرگذاری نخبگان موثر افتاد

موفقیت 98 درصدی؛ طرح‌ اعطای تسهیلات خدمت وظیفه در ماندگاری و اثرگذاری نخبگان موثر افتاد

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور گفت: بیش از ۹۸ درصد کسانی که در طرح اعطای تسهیلات خدمت وظیفه برای متخصصان، نخبگان و افراد کلیدی شرکت‌های دانش‌بنیان شرکت کردند در کشور ماندگار شده اند و در یکی از طرح های پژوهشی، فناورانه یا شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، مشغول خدمت‌رسانی هستند.

خدمات مامایی، هنوز خارج از چتر بیمه است

خدمات مامایی، هنوز خارج از چتر بیمه است

سال گذشته خبر تحت پوشش قرار گرفتن خدمات مامایی از سوی شورای‌عالی بیمه در رسانه‌ها منعکس شد؛ طرحی که پس از 13 سال در نهایت در دولت سیزدهم به تصویب رسید و به سازمان‌های بیمه‌گر ابلاغ شد. اما این مصوبه هنوز از سوی بیمه‌ها اجرایی نشده است و هنوز هم خدمات مامایی به صورت آزاد برای بیماران محاسبه می‌شود

آیا آنها استخدام می شوند؛ تهران چند هزار زباله‌گرد دارد؟

آیا آنها استخدام می شوند؛ تهران چند هزار زباله‌گرد دارد؟

  «رضا محمدی»، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران با اعلام این خبر و با اشاره به اینکه براساس ماده 16 قانون، پسماند زباله‌گردی جرم است، می‌گوید: «جریمه‌ای که در قانون برای این جرم در نظر گرفته شده، بازدارندگی لازم را ندارد.» هرچند بنا به گفته «محمدامین توکلی‌زاده»، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، 80درصد کودکان کار اتباع هستند. «توکلی‌زاده» با اشاره به اینکه حدود 7میلیون افغانستانی در ایران زندگی می‌کنند، بیان می‌کند: «یک‌میلیون نفر از آنها در تهران ساکن هستند و در مشاغل غیررسمی ورود می‌کنند.»

کار خوب پلیس در حمایت از شهروند خبرنگاران

کار خوب پلیس در حمایت از شهروند خبرنگاران

هدف شهروندخبرنگاران، آگاه سازی مردم و کمک به مسوولان برای واکنش و رفتار صحیح در برابر اتفاقات مختلف است. شهروند خبرنگاران را باید قدر دانست و حمایت کرد چون چشم جامعه اند.

1 صفحه

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر